קראו גם על…
נציג שירות לאתר
כל מי שגולש באופן קבוע באינטרנט נתקל בתופעה של נציג מקוון שמציע שירותים באתר. מטרתו היא לעודד את הגולשים להשאיר פנייה בצורה אקטיבית, אך למעשה גלום בו פוטנציאל נוסף. כאן ניתן לקרוא על כל היתרונות של נציגת שירות מקוונת ולבחון כלי חדש ויעיל להגדלת כמות הלידים.
כל הסיבות להוסיף נציג שירות לאתר –
מתלבטים אם להוסיף צ'אט וירטואלי? הנה רק כמה מהיתרונות הגלומים בתוספת הזו:
- במקום להעסיק נציגה אנושית כל היום, ניתן לחסוך את העלויות בעזרת הצ'אט שפעיל לאורך היום והלילה. הצ'אט יוכל לענות על דברים בסיסיים ולספק מעט מידע עד שאחד מנציגיכם יתפנה לדבר עם הלקוח.
- כל מי שמקדם במנועי החיפוש יודע כמה חשוב זמן השהייה, שכן זהו פרמטר חשוב לקביעת איכות האתר. הוספת נציג שירות לאתר זו דרך טובה להעלות את הזמן הממוצע שאורח נשאר שכן השיחה ביניהם אורכת זמן.
- האפשרות להתאים את תגובות המערכת מאפשרת לכם לנהל שיחה אישית, באופן יחסי, עם הגולש, דבר המעודד השארת פרטים.
מחפשים נציגת שירות לאתר? נסו את המערכת החדשה של Virtual Chat!
אם אתם מעוניינים להוסיף נציג שירות לאתר, ל-Virtual Chat יש את המערכת המושלמת בשבילכם. המוצר שלנו מאפשר לכם להתקין צ'אט חכם אשר מתאים תגובות לשאלות הלקוח ולומד לזהות מספר רב של מילים ומשפטים במשך הזמן. השיחה אינה אוטומטית, אלא מותאמת למילות מפתח שהגולש ציין ויוצרת תחושה של שיחה אמיתית.
המערכת מגיעה עם אפשרות לניטור מלא של הפניות שהתקבלו והשיחות שנוהלו, כך שיש לכם שליטה מלאה ואפשרות לעקוב מקרוב אחר ההתקדמות. באמצעות השיחות ניתן יהיה לא רק לקבל פניות, אלא גם לזהות קשיים וחסרונות באתר הנוכחי.
לעוד מידע וקבלת פרטים על השירות, צרו איתנו קשר וגם אתם תוכלו להתקין נציגת שירות ולהגדיל את כמות הפניות והלידים תוך זמן קצר. התשלום נעשה אך ורק עבור הצלחה, לכן אם לא יתקבלו פניות, לא תצטרכו לשלם – אז לכם אין מה להפסיד.