קראו גם על…
לידים איכותיים ברמה שלא הכרתם!
ניתן לקבוע מספר שאלות נוספות אותן הנציגה תשאל לאחר הזנת מספר הטלפון על ידי הגולש, על מנת שאתם תקבלו פנייה מפורטת ואיכותית ככל הניתן, כגון: דואר אלקטרוני, מיקום בארץ, סוג השירות המבוקש ועוד.
את הפרטים הללו ניתן לקבל באמצעות שאלה פתוחה או באמצעות בחירת אחת מהתשובות משאלה בסגנון אמריקאי.
כל פרטי הפנייה, בצירוף השיחה עם הגולש ומסלול הגלישה של הגולש באתר, יגיעו אליכם בצורה מסודרת לאימייל כך ששיחת המכירה שלכם תהיה מוכוונת וקלה.
התמודדות הנציגה עם עלבונות
הנציגות מנומסות, אדיבות ושירותיות. במידה ובעת השיחה הגולש משתמש במילים בוטות או קללות, תנסה הנציגה להכווין את הגולש בחזרה לנושא רלוונטי. במידה והגולש ממשיך בקו שיחה זה, הנציגה תסיים את השיחה.
לידים שהתקבלו לאחר שיחה בה היה שימוש בקללות ייפסלו והלקוח לא יחוייב בגינם.