עובדה : נציגה וירטואלית מגבירה מכירות

 פרטים כלליים

לשונית פרטים אישיים- מורכבת ממספר חלקים: פרטים כלליים, תצוגת סוכן, משפטי פתיחה, משפטי סיום, משפטי שיחה ושעות פעילות.

 

פרטים כלליים-

 

שם הסוכנ/ת – ניתן לשנות את שם הסוכנת שמוצג באתר, לכל שם שתבחרו.

שם משתמש – שם המשתמש מאפשר לכם כניסה לאזור האישי (ניתן לשינוי לאחר הכניסה הראשונית למערכת).

מספר משתמש – זהו בעצם מספר הלקוח שלכם, גם פרט זה משמש כאמצעי זיהוי לכניסה למערכת.

סיסמא – שדה הסיסמא משמש גם כן כאמצעי כניסה למערכת (ניתן לשינוי לאחר הכניסה הראשונית למערכת).

מייל לשליחת לידים – בשדה זה ניתן לקבוע למי יישלחו הלידים של הנציגה. ניתן להזין מספר כתובות מייל אליהם ישלחו הלידים (כל ליד יישלח לכל כתובות המייל שמוזנות במערכת).

הזנת מספר כתובות מייל מתבצעת עם הפרדה של פיסק (ללא רווח) בין כתובות מייל אחת לשנייה.

לדוגמה – no@gmail.com,no2@gmail.com

מותקנת באתר – שדה שמציין את כתובת האתר/ אתרים בהם פועלת הנציגה שלכם, לא ניתן להוסיף כתובת אתר נוסף מהאזור האישי. במידה ותרצו נציגה נוספת עבור אתר נוסף אנא פנו אלינו ונסייע לכם לבצע את התהליך.

זמן לפתיחה אוטמטית – מציין את זמן פתיחת של חלון הנציגה מרגע טעינת האתר באופן מלא. הזמן שמוגדר כברירת מחדל במערכת הוא 5 שניות. לקוחות שמעוניינים שהנציגה תיפתח אוטמטית מיד עם עליית האתר צריכים לשנות את זמן הפתיחה ל-1 שניות. לקוחות שלא רוצים שהנציגה תקפוץ לבד (לא מומלץ) – צריכים לשנות את זמן הטעינה ל 120 שניות או יותר.

סטטוס – שדה זה מציין את סטטוס הפעילות של הנציגה. אצל לקוחות חדשים שנרשמים לשירות יופיע הסטטוס 'בתקופת ניסיון', לאחר תקופת הניסיון והסדרת התשלום ישתנה הסטטוס למצב 'פעיל'.

סקריפט לשתילה באתר – בשדה זה ניתן לראות את הקוד שצריך להטמיע באתר כדי שנציגה תתחיל לפעול. הקוד צריך להיות מוטמע בכל דפי האתר (לדוגמא בפוטר, איזור במערכת תוכן המאפשר שתילת קוד אנליטיקס או בקוד ה-HTML לפני סיום ה-BODY).

קוד המרה – בשדה זה תוכלו להזין כל קוד המרה שרלוונטי לכם, לדוגמה קוד המרה של גוגל אדוורדס. פשוט מעתיקים את הקוד, מדביקים בקוביה של קוד המרה ושומרים את השינויים.

אפשרות גרסאת מובייל  - סימון וי בקוביה זו תגרום לנציגה להופיע בגרסת הסלולר של האתר שלכם במידה וקיימת גרסה כזו. האופציה הדיפולטית היא שהנציגה תופיע בגרסת הסלולר.

* לא לשכוח ללחוץ על הכפתור של שמור שינויים לאחר כל שינוי שביצעתם.

* במידה ויש לכם שאלות נוספות אתם מוזמנים ליצור קשר עם שירות התמיכה הטכנית שלנו בטלפון 03-9538954 שלוחה מספר 2.