קראו גם על…
עובדה : נציגה וירטואלית מגבירה מכירות
משפטי סיום
בחלק זה ניתן להוסיף או למחוק את משפטי הסיום של שיחת הנציגה עם הגולש. משפטי הסיום מוצגים לגולש לאחר שנלקחו כל הפרטים המבוקשים על ידי הנציגה.
המערכת מגיעה מראש עם 6 משפטי סיום, אותם היא מציגה לפי הסדר שבו הם מצויינים.
משפטי הסיום כברירת מחדל של הנציגה הם:
- מצויין!|יש לי את כל הפרטים שאני צריכה וכמו שציינתי אחד מנציגינו יחזור אליך בהקדם האפשרי.| ניתן לסגור את חלון השיחה.|בהצלחה!
- יש לי את כל הפרטים ואדאג שנציג שלנו יחזור אליך בהקדם.| ניתן לסגור את חלון השיחה.
- במידה ויש לך שאלות נוספות תוכל להפנות אותן לנציג שלנו בטלפון.
- נציג מטעמינו ייצור איתך קשר בהקדם האפשרי
- היה לי נחמד לדבר איתך אבל יש לי עוד שיחות.|נציג בית העסק יחזור אליך בהקדם האפשרי.
- אני מצטערת, אני חייבת לסיים.|אני מאמינה שנציג של המקום יחזור אליך בהקדם האפשרי.
- טיפ – ברוב המקרים, משפטי הסיום מתאימים לכל התחומים ואין צורך לערוך אותם, אך במידה ואתם בוחרים לעשות שינוי, פשוט הזינו את משפט הסיום החדש בחלונית ולחצו על כפתור הוסף.
- אנו ממליצים להשאיר מינימום של ארבעה משפטי סיום.
- מחיקת משפט סיום מתבצעת על ידי לחיצה על כפתור מחק שסמוך למשפט הסיום שתרצו למחוק.
- שינוי הסדר מתבצע על ידי שינוי המספרים שנמצאים ליד כל משפט סיום
* במידה ויש לכם שאלות נוספות אתם מוזמנים ליצור קשר עם שירות התמיכה הטכנית שלנו בטלפון 03-9538954 שלוחה מספר 2.