עובדה : נציגה וירטואלית מגבירה מכירות

משפטי שיחה – זה הזמן להפוך את הנציגה שלכם לחכמה!

באזור זה תוכלו להתאים את הנציגה שלכם לתחום העסק שלכם בצורה פשוטה. הנציגה שלכם מגיעה עם תסריט שיחה מובנה כברירת מחדל – כלומר עם מאגר שאלות ותשובות גינרי שמתאים לכל תחום.

אם יש שאלה של הגולש שהמערכת לא יודעת לענות עליה, היא מקלידה תשובה בסגנון של – "לצערי, אין לי את המידע הזה.|אני בטוחה שבשיחה עם נציג טלפוני תוכל לקבל את כל הפרטים שאתה מחפש.|רוצה שנציג שלנו ייצור איתך קשר לקבלת פרטים נוספים?", בכך המערכת מעודדת תמיד את הגולש לענות לה בחיוב כדי שבסופו של דבר, ישאיר את פרטי ההתקשרות שלו.

במידה ותרצו להוסיף מילות מפתח שעליהן אתם רוצים להזין תשובות מותאמות עבור העסק שלכם תוכלו לעשות זאת באיזור זה.

איך מזינים שאלות ותשובות?

חלונית הזנת השאלות ותשובות הנציגה נראית באזור האישי בתצורה הבאה:

 

 

  • עמודת מילת המפתח – מציינת את המילה/ שאלה שהגולש הזין.
  • תשובת הסוכן – מציינת את תשובת הנציגה למילת המפתח שהיא זיהתה בהקלדה של הגולש.
  • משפט המשך ללחיצה על קישור – משמש כאשר אנו רוצים שהנציגה תקליד תשובה עם קישור שמפנה לעמוד אחר (נראה דוגמה לכך בהמשך)

הזנת שאלה ותשובה מותאמת

  •  הזנת מילת המפתח – נזין כל מילה / צרוף מילים בקובית מילת המפתח.
  •  הזנת תשובת הסוכן – נזין את תשובת הנציגה בקובית התשובה – חשוב לזכור לירידת שורה נשתמש בסימן | ללא רווחים לפני ואחרי.
  •   נלחץ על כפתור הוסף

 

טיפ חשוב – ישנן מספר מילים להם נוכל לשים את אותה התשובה כפי שניתן לראות בדומה המצורפת. במקרה מסוג זה , נזין כל מילת מפתח בקוביה משלה ונזין את אותה התשובה המותאמת.

 

הגדרות מתקדמות במשפטי השיחה

  • ניתן להזין קישור שמפנה לעמוד אחר באתר  (כמו שרואים בדוגמה למעלה).
  • מידע נוסף שרוצים לקבל מהגולש – הנציגה מגיעה עם שתי שאלות ברירית מחדל לגולשים:
  • תודה, פנייתך התקבלה במערכת האתר ותוך זמן קצר אחד מהנציגים שלנו יחזור אליך.|על מנת לזרז את התהליך ולתת לך מענה טוב יותר אשמח אם תוכלו לתת לי מספר פרטים נוספים.|מה שמך?
  • מהיכן אתה בארץ?
  • בנוסף על שאלות אלו, ניתן לערוך ולהוסיף שאלות אחרות בהתאם למידע שחשוב לכם לקבל מהגולש לדוגמה – מה כתובת המייל שלך?
  • בנוסף, ניתן ליצור שאלון עם תשובות קבועות מראש לדוגמה -

הנציגה שואלת:

  • באיזה שירות אתה מתעניין?
  • הפקת אירוע
  • ספק לאירוע
  • השכרת ציוד
  • שירות אחר

הגולש – מסמן את התשובה הרצויה.

לשימוש בהגדרות המתקדמות צרו קשר עם שירות התמיכה הטכנית שלנו בטלפון 03-9538954 שלוחה מספר 2.